Vanliga frågor & Svar

Kan man boka bord på uteserveringen?

Nej, vi tar bara bokningar inne i restaurangen. Platser ute ges i mån av tillgång.

Får man ta med hunden?

Självklart – fyrbenta vänner är varmt välkomna!

Får man ta med egen tårta?

Ja, det går fint. Däremot tar vi ut en serviceavgift på 85 kr per person.

Kan vi betala med faktura?

Ja, om ni är fler än 16 personer och skickar fakturauppgifter senast 24 timmar innan besöket. Fakturaavgift: 150 kr.

Tar ni AMEX?

Japp!

Tar ni kontanter?

Nej, vi är helt kontantfria – bara kortbetalning.

Säljer ni presentkort?

Ja! Och de gäller i hela vår koncern. En perfekt gåva!

Kan man boka på Rooftop, balkongen eller i parken?

Nej, det är bara drop-in som gäller där.

Kan man äta på Rooftop, balkongen eller i parken?

Vi serverar dryck och enklare snacks – vill du äta middag är det restaurangen som gäller.Är det rullstolsanpassat?

Ja, vi är anpassade för rullstol.

Kan man önska bord?

Maila oss gärna om ni har särskilda önskemål, så gör vi vårt bästa för att ordna det!

Har ni Chambre Séparée?

Nej, tyvärr har vi inget separat rum just nu.

När behöver man förbeställa mat?

Vid sällskap över 11 personer – då kontaktar vi er med meny i förväg.